پاسارگاد ماشین PASARGAD

ارائه دهنده خدمات جهت ماشین آلات راهسازی از قبیل فروش,تعمیر و مشاوره
آخرین مطالب
  • ۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۷ EID FITR MOBARAK
  • ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۷ سیستم EGR
  • ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۲ بوش موتور یا Engine Liner
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۴ PISTON COOLING NOZZLE یا روغن پاش
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۴ لقی سوپاپ در گاید یا stem-to-guide clearances
  • ۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۰ Selector Valve سلکتور ولو یا شیر سلکتور


  • پاسارگاد ماشین PASARGAD

    ارائه دهنده خدمات جهت ماشین آلات راهسازی از قبیل فروش,تعمیر و مشاوره


    ۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

    سیستم توربین مقسم(Torque divider) این سیستم در بلدوزرهای کاترپیلار قرار گرفته است. کاری شبیه توربین های معمولی دارد با این تفاوت که ارتباط مکانیکی هم علاوه بر هیدرولیکی برای انتقال نیرو از موتور به گیربکس صورت گرفته است. به این صورت که دنده سیاره ایی با واسطه دنده رینگ به توربین متصل شده است.این کار باعث افزایش سرعت انتقال نیرو می شود.

    The D9R Track-type Tractor uses a torque divider (arrow) to transfer engine power to the transmission. The torque divider in this view is mounted to a 3408 engine. The torque divider is similar to those used on other Caterpillar track-type tractors except the D9R torque divider is also equipped with a freewheel stator.

    The torque divider provides both a hydraulic and a mechanical connection

    محمدرضا بحرالعلومی
    ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

    komatsu hybrid


    بیل های مکانیکی کوماتسو هیبریدی در سال 2011 به بازار معرفی شدند: این بیل ها در مقایسه با نمونه قبلی تفاوت هایی دارد که عمده تفاوت آن در کاهش مصرف سوخت به واسطه استفاده از سیستم چرخش برقی است.

    این سیستم چرخشی از چند بخش تشکیل شده است: 1-مخزن(Ultera-capacitor 2-ژنراتور موتور چرخشی (electronic swing motor generator  3-موتور مولد (generator motor  4-مبدل (invertor  

    بین موتور و پمپ هیدرولیک یک مولد برق قرارگرفته که نیروی الکترونیکی ایجاد شده را به مخزن باتری هدایت می کند. در زمان فرمان جهت چرخیدن دستگاه موتور چرخشی از برق باتری ذخیره شده استفاده می کند و همچنین در این چرخش خود دوباره برق تولید کرده و به باتری پس میدهد. این کار باعث کاهش مصرف سوخت در این نوع بیل ها شده. مثلا در مقایسه بین بیل PC200-8  و HB205-1 دور موتور برای چرخیدن پی سی 1800 آر پی ام لازم است در صورتی که برای اچ بی 1400 آر پی ام. این سیستم باعث شده تا 25% مصرف سوخت کاهش یابد و این هر پیمانکاری را برای خرید این دستگاه متقائد می کند.






    محمدرضا بحرالعلومی
    ۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

    عید فطر

    محمدرضا بحرالعلومی
    ۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر