پاسارگاد ماشین PASARGAD

ارائه دهنده خدمات جهت ماشین آلات راهسازی از قبیل فروش,تعمیر و مشاوره
آخرین مطالب
  • ۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۷ EID FITR MOBARAK
  • ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۷ سیستم EGR
  • ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۲ بوش موتور یا Engine Liner
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۴ PISTON COOLING NOZZLE یا روغن پاش
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۴ لقی سوپاپ در گاید یا stem-to-guide clearances
  • ۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۰ Selector Valve سلکتور ولو یا شیر سلکتور


  • پاسارگاد ماشین PASARGAD

    ارائه دهنده خدمات جهت ماشین آلات راهسازی از قبیل فروش,تعمیر و مشاوره


    دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۰۵ ب.ظ


    سیستم فرمان بیل مکانیکی چرخ لاستیکی از چند قسمت تشکیل شده است

    1-فرمان steer

    2-اربیتل فرمان(شیر کنترل فرمان یا به اصطلاح اسکول فرمان) Orbital 

    3-جک هیدرولیکی Hydraulic cylinder که در بالای اکسل جلو بیل مکانیکی نصب می شود.


    همان طور که از شکل پیداست تا زمانی فرمان را حرکت نداده باشیم روغن از پمپ هیدرولیک به سمت اوربیتال فرمان رفته و از انجا به سمت تانک روغن برمی گردد. ولی زمانی که فرمان می چرخد روغن از پمپ به سمت اوربیتال می رود و سپس به سمت جک فرمان حرکت می کند.

    محمدرضا بحرالعلومی

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی