پاسارگاد ماشین PASARGAD

ارائه دهنده خدمات جهت ماشین آلات راهسازی از قبیل فروش,تعمیر و مشاوره
آخرین مطالب
  • ۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۷ EID FITR MOBARAK
  • ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۷ سیستم EGR
  • ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۲ بوش موتور یا Engine Liner
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۴ PISTON COOLING NOZZLE یا روغن پاش
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۴ لقی سوپاپ در گاید یا stem-to-guide clearances
  • ۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۰ Selector Valve سلکتور ولو یا شیر سلکتور


  • پاسارگاد ماشین PASARGAD

    ارائه دهنده خدمات جهت ماشین آلات راهسازی از قبیل فروش,تعمیر و مشاوره


    يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۱۷ ب.ظ

    در هنگامی که آب در رادیاتور در حال چرخش باشد به توسط پمپ یا عوامل دیگر باعث ایجاد حباب اضافی در آب می شود که این خود عامل ایجاد مشکلاتی در موتور میشود که به شرح زیر است:


    1-حباب های هوا باعث کم شدن حجم آب چرخشی توسط پمپ شده که کارآئی پمپ را ضعیف کرده و در نتیجه باعث گرم شدن موتور می شود


    2-حباب هوا سبب ایجاد خورندگی در داخل موتور میشود (مانند خورندگی در لایه خارجی سیلندر)


    3-وقتی حرارت آب رادیاتور بدلیلی بالا رود، حباب هوا باعث سر ریزشدن آن می گردد. حباب هوا زودتر از آب منبسط می شود.


    4-حباب هوا باعث پایین آمدن سطح مفید تبادل حرارت شده و باعث پایین آمدن راندمان سیستم خنک کنندگی می شود.


    برای جلو گیری از AERATION  صفحه جداکننده ایی تعبیه شده است که آب هنگام ورود به آن صفحه برخورد کرده و در نتیجه حباب های موجود از آن جدا شده و داخل لوله میشود و سپس خارج میشوند

    محمدرضا بحرالعلومی

    نظرات  (۱)

    پس راه حلت کجاس؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی